
Po wykonaniu ćwiczeń z pierwszego wydania magazynu dziecko będzie potrafiło:
• przedstawić się
• powiedzieć ile ma lat
• odpowiedzieć na pytania dotyczące swojego samopoczucia, koloru przedmiotów, posiadanych zabawek, swojego wieku
• policzyć od 1 do 10
• nazwać podstawowe kolory (żółty/ zielony/czerwony/niebieski/fioletowy/ pomarańczowy)
• nazwać następujące zwierzęta: kot/pies/słoń/chomik/niedźwiedź
• używać przyimków: nad i pod
• nazwać następujące części ciała:głowa, ramię, kolano, palec u ręki, palec u nogi, oko, ucho, usta, nos
• wymienić w języku angielskim słowa: tęcza, piłka, mama, tata, wysoki, gruby
• używać zwrotu I’ve got… (Ja mam…)
• wyrecytować dwie rymowanki (rymowankę o słoniu, rymowankę o palcach)
• zaśpiewać trzy piosenki (o tęczy, o częściach ciała oraz o autobusie)
Po wykonaniu ćwiczeń z pierwszego wydania magazynu dziecko będzie potrafiło:
• nazwać w języku angielskim kierunki: góra i dół
• wyrecytować rymowanki (o myszy i zegarze; o czarnej owcy; o tęczy)
• zaśpiewać piosenkę o Panu MacDonaldzie i jego farmie oraz piosenkę urodzinową
• nazwać zwierzęta: mysz, owca, małpa, krowa, świnia, kaczka, koń, jagnię, kurczak
• nazwać kolory: czerwony, żółty, różowy, zielony, fioletowy
• wymienić członków rodziny: mama, tata, brat, siostra, babcia, dziadek
• nazwać następujące rzeczowniki związane ze środowiskiem naturalnym: pomidor, drzewo, marchewka, banan, owoce, dżungla, tęcza
• nazwać zabawki: pociąg, książka, rower, lalka, układanka, piłka
• używać przymiotników: nowy i stary
• podać znaczenie czasowników/ zwrotów: latać, kopnąć (piłkę), skakać, jeździć na rowerze, biegać, wspinać się, pływać, położyć/ rzucić/ścisnąć (piłkę), obrócić się, dotknąć głowy, pochylić się, zgasić światło
• opowiedzieć pełnymi zdaniami o swoich umiejętnościach, używając zwrotu I can… (Ja potrafię…)
• udzielić odpowiedzi na temat, tego co potrafi (Yes, I can) i czego nie potrafi zrobić (No, I can’t)
• podać znaczenie następujących rzeczowników: zegar, wełna, worek, ogon, łyżka, noga
Po wykonaniu ćwiczeń z magazynu dziecko będzie potrafiło:
• wyrecytować rymowanki (o Czerwonym Kapturku, o Przytulaśnym ptysiu, o misiu)
• zaśpiewać piosenkę o pięciu małych kaczkach i o gwiazdce
• nazwać produkty spożywcze: mleko, sok, herbatniki, ser, pomarańcze, banany, marchewki, pomidory, jabłka, kanapki, jajka
• nazwać zwierzęta: kaczka, wilk, małpa, żyrafa
• zadawać pytania rozpoczynające się od: Do you like…? (Czy lubisz…?)
• przeprowadzić mini-wywiad
• wymienić najpotrzebniejsze zwroty używane przy stole
• wymienić członków rodziny
• używać przymiotnika: zły
• podać znaczenie czasowników/ zwrotów: obracać się, dotknąć (ziemi), podskakiwać, pochylać się, zgasić światło, powiedzieć, spać, biegać, bawić się
• opowiedzieć pełnymi zdaniami o swoich upodobaniach, używając zwrotów I like… (Ja lubię…), I don’t like… (Ja nie lubię…)
• udzielić krótkich odpowiedzi na temat tego, co lubi (Yes, I do) i czego nie lubi jeść (No, I don’t).
• nazwać części garderoby: spodnie, but
• podać znaczenie następujących rzeczowników: gwiazda, diament, niebo, świat, koszyk, las, zabawka, palec u nogi, dom, samochód, wieża, ciężarówka
• używać trybu rozkazującego: Let’s…!
Pobierz MP3 oraz materiały EXTRA!
Zachęcamy do odwiedzenia strony magazynu www.emkids.pl, gdzie znajdują się dodatkowe materiały (np. kolorowanki do wydrukowania)
oraz nagrania MP3. Polecamy wykorzystywanie kodów QR - skanując kod za pomocą smartfona można w szybki i wygodny sposób odsłuchać
plik MP3 czy obejrzeć video.
Zobacz także:
ENGLISH MATTERS KIDS W PRENUMERACIE
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Copyright © 2016 Wydawnictwo colorful media | Wykonanie: itDesk